Thursday, December 9, 2010

kawan gurl part due ! ;p

aish. tibe-tibe aku nak continue cite aku yang cam tak abis tuh kan. HAHA aku nak cite 1st time aku jumpe dea kott? HAHA aku tak kapel pun ngn dea neh tapi aku cam over jerk nak suh dea pakai baju maching2( baju kale same laa,bajet kapel) HAHA! pas2 deal ar nak pakai baju hape kan. last2 ktrg kai baju putih. aku lengan pnjg putih DEA plak baju ijau cam SHREK tuh tapi ade polkadot kale putih (kire putih la tuh kan?) wakaaka mule-mule jumpe due-due kot tak nak cakap ape. shy catcat kot? ke catcat shy?(watever) HAHAH ! macam biase la kan. mule lepaklepak pastuh ajak makan sume(makan ke?lupe dah minum jerk kot?) haish. movie? tak jadi coz aku cam rushing nak balik. aku semban plak. dea KL boleh laaaa. AHAHA ! jalan2 pastuh boring plak jalan ngan dea. ( ;p ) aku pun nak balik la kann. tapi dea cakap lek ar dulu. maen game dulu. ( time tuh kt TS ) HAHA! but aku taknak. (jual mahal sket) KAKA ;P aku pun gerak balik ngan dea. time balik tuh lol aku pegang tangan dea. (selambe tak?) padahal tak kapel pun. tapi dea diam jerk. aku go on jerk lol. HAHA ;P
aku naek tren dari H.tuah-Bts-Semban. dea dah turun dulu kat mane ntah(saje tak nak gtaw sini) ;p malam tuh dea msg2 lol cakap pasneh nak jumpe aku lagi. ( ade ke? ke aku yang ajak dea jumpe lagi?) HAHA ! dea open la cite cakap bf ie** pun tak penah pegang tangan. tapi asal APIS selambe jerk? aku cakap la spontan laaa kan nak lintas jalan time tuh. kire tangan aku otometik pegang tangan dea. patut lepas lintas dah la kan pegang tuh tapi aku terus pegang sampai aku naek tren. ;p (betul ke aku tak  malu?) pegi la MAM ;p HAHA! dahdah letih dah aku cite2 walaupun sket. aish. *selambe tak edit blog sket time kat opis?* HAHA ! boss! soryy derrrr ! WAHAHA *end

No comments:

Post a Comment