Monday, December 6, 2010

kali pertame ngade2 nk wat blog. ;p

KEJE !
arineh aku masuk keje macam biase la kan. seperti biase jugak aku xtaw nak watpe. maklum la budak praktikal kn(LI). aku hanye memanaskan kerusi yang aku duduk tuh jerkk. HAHA. dah seminggu aku keje. banyak gak la bende-bende yang aku dah tahu. :: camne nak wat costing, nak create pakej, nk book tiket tuk customerr. salu jerk kot aku TERlelap walaupun duk atas kerusi(sakit pale wei !') HAHA. syarikat yang aku keje neh bapak keciknye. juz ade 2staf 2 bos 2 dak praktikal termasuk aku. patut ade 3 dak praktikal tapi sorang tuh cancel last minit. lantak pi la kt depaa. HAHA. elaun? xde banyak mane pun dapat, juz serat sengah jerk pun. haish(swasta). membe2 aku yang gov lagi pedih kot. lgsg xdpt elaun kan, tp sabtu ahad kompom2 la derang cuti. ngee. aku sabtu half day. ahad kompom ar cuti. HEE. nak ikutkan ramai membe aku dapat elaun 3 rat ! (kimak ape !) HAHA.

BOS !
mule2 dulu time aku apply praktikal, dea adalah orang yang interview aku(kate bos kan). haih. dea nampak cam COOL jerk kire x banyak cakap la kan. bile aku junpe dea arineh, dealah bos yang paling bz! mulut dea x henti cakap layan customer. xkire yang datang ur on phone. dah seminggu aku keje baru 1st time nampak dea(sebelum neh dea folow customer g beijing). 9dis neh dea kate dea g new zealand laa. shial tol ! bapak syok gilo jadi bos neh kan. HAHA. xyah kuar duet pun g bercuti camtuh. damn ! HEHE. tapi nak wat camne. dah memang keje dea kene settle kan  lau customer ade prob. nasib dea ade beli souvenir tuk aku walaupun ape bende ntah dea bagi. xreti aku nak cakap camne. 
p/s :::::: Bosss !! nanti bawak saye sekali ea?! xnak dalam Malaysia. nk luar Malaysia baru saye ikutt! wakakaka

kawan gurl !
aishh. kang x cite sal dea mule nak tacing kot (kan?) wkakaaka. dea neh dulu aku rapat gilee. sampai dah nak ke jinjang pelamin dah kottt (padahal baru nak minx kapel) hauahua! senang jerk nak ayat dea neh. HAHA ;P dea cumel, kecik, tp KETOT! haha ;p rugi kot dulu x kapel. tapi nak wat camne kan. bende dah bape taun kottt. skg aku fwen ngn dea. rapat gak cam dulu2. haih tapi time dea wathal dulu ar yang wat ktrg renggang japp. xtaw asal dea jadi cmtuh. bile tnye lgsg xnak cakap pape. hauahaua xnak pk dah. dea dah ade orang punye. ;p aku pun nak plan2 nak cari sape2 yang ade tepi jalan tuh tuk d jadikan kekasih hatiku. wakakaka ;p. . k lol. aku merepek jerk neh, sory to say. haihhs. HEE.
 nex time aku wat more better oke ? HAHA.

No comments:

Post a Comment